dnes je 18.12.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Management kvality: Cesta k neustálému zlepšování

10.12.2024, Zdroj: iso.org (www.iso.org)

Když uvažujete o tom, jak podnik funguje, první věci, které vás pravděpodobně napadnou, zahrnují obvyklé procesy a oddělení: vývoj produktů, prodej, marketing, HR a další. Je však důležité si uvědomit, že každá z těchto oblastí je ovlivněna zastřešujícím systémem, který je často podceňován – systémem managementu kvality neboli QMS.

Ve svém jádru je řízení kvality o vytváření kultury excelence, která prostupuje každou stránku provozu společnosti. Pomáhá při neustálém zlepšování, zajišťuje shodu s regulačními úřady a zároveň zajišťuje, že kvalita je integrována do každého aspektu vašeho produktu nebo služby. To má následně za následek zvýšenou spokojenost zákazníků, loajalitu a hlavně opakovaný

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k tématu:
Vztahuje se k typu informace:
Zdroj:
Nahrávám...
Nahrávám...