dnes je 24.11.2024

Input:

VDA Standardizovaný reklamační proces (2020)

4.4.2023, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:57:36

Efektivní řešení problémů je důležitým úkolem vedení na všech úrovních a mělo by být chápáno jako příležitost pro neustálé zlepšování. Ne všechny problémy jsou stejně složité a každý vyžaduje využití vhodných metod a zdrojů. Na semináři bude komentován aktuální svazek VDA standardizovaný reklamační proces (2020). Tento svazek má vazbu na VDA svazek 8D Řešení problémů v 8 disciplínách.

Kapitoly videa

Lektor

Ing. Jaroslav Schwarz

Ing. Jaroslav Schwarz

vystudoval Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu v Ostravě. V oblasti automotive a managementu kvality působí nepřetržitě od roku 2000. Spolupracuje na vývoji světlometů a zadních skupinových svítilen v oddělení vývojové kvality ve společnosti HELLA pro OEM. Za technické centrum HELLA zastřešuje v ČR program spolupráce s vybranými univerzitami, kde také realizuje výuku nástrojů pro včasné plánování kvality (např. FMEA, Design of Experiments, Quality Function Deployment, Poka-Yoke, Benchmarking). Působí také jako externí lektor v oblasti CAQ nástrojů (IQS, APIS) i metodiky FMEA.

Nahrávám...
Nahrávám...