2.2.49
Společenská odpovědnost firem – kapitola 11. - Komunikace
Ing. Monika Becková
NahoruKap. 11: Komunikace:
Kapitola 11 má dvě části, které se věnují požadavkům v oblasti interní (resp. vnitřní) a externí (resp. vnější) komunikace.
Nahoru1. "Vnitřní komunikace" (čl. 11.1 normy)
Zde se jedná o obdobu požadavku na interní komunikaci v ISO 9001 (čl. 5.5.3 normy), nebo (spíše) v ISO 14001, OHSAS (čl.4.4.3). Ve vztahu ke svým aspektům společenské odpovědnosti a k systému managementu společenské odpovědnosti organizace musí:
Obsahem interní komunikace musejí být minimálně:
-
základní prvky systému managementu společenské odpovědnosti (v podstatě forma školení resp. seznamování pracovníků s požadavky);
-
politika a strategie organizace ve vztahu k jednotlivým interním zainteresovaným stranám;
-
možnosti a způsob zapojení příslušných zainteresovaných stran do zpracování vize, cílů apod. (v podstatě forma spoluúčasti známá z OHSAS);
-
hodnoty organizace včetně pravidel chování.
…