dnes je 23.10.2024

Input:

Společenská odpovědnost firem - kapitola 11. - Komunikace

24.3.2014, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2.2.49
Společenská odpovědnost firem – kapitola 11. - Komunikace

Ing. Monika Becková

Kap. 11: Komunikace:

Kapitola 11 má dvě části, které se věnují požadavkům v oblasti interní (resp. vnitřní) a externí (resp. vnější) komunikace.

1. "Vnitřní komunikace" (čl. 11.1 normy)

Zde se jedná o obdobu požadavku na interní komunikaci v ISO 9001 (čl. 5.5.3 normy), nebo (spíše) v ISO 14001, OHSAS (čl.4.4.3). Ve vztahu ke svým aspektům společenské odpovědnosti a k systému managementu společenské odpovědnosti organizace musí:

  • zajistit efektivní vnitřní komunikaci mezi různými úrovněmi a funkcemi;

  • zajistit obsah této komunikace.

Obsahem interní komunikace musejí být minimálně:

  • základní prvky systému managementu společenské odpovědnosti (v podstatě forma školení resp. seznamování pracovníků s požadavky);

  • politika a strategie organizace ve vztahu k jednotlivým interním zainteresovaným stranám;

  • možnosti a způsob zapojení příslušných zainteresovaných stran do zpracování vize, cílů apod. (v podstatě forma spoluúčasti známá z OHSAS);

  • hodnoty organizace včetně pravidel chování.

Nahrávám...
Nahrávám...